17-02-2014 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Renate Knapen - WaarBenJij.nu 17-02-2014 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Renate Knapen - WaarBenJij.nu

17-02-2014

Blijf op de hoogte en volg Renate

21 Februari 2014 | Suriname, Paramaribo

Vandaag is de stageweek weer begonnen. Na het weekend genoten te kunnen hebben van stroom, water en wifi. Begint de ellende nu nogal vroeg. S’ ochtends was er geen mogelijkheid om te douche want het water deed het dus weer niet. Deze stagedag vond ik zelf heel goed gaan de tijd vloog en ik ben een beetje mijn eigen weg gaan vinden. Ik heb zelf gedaan wat ik dacht dat ik kon doen en heb met collega’s gezellig gekletst. Vandaag zijn ook 3 andere meiden begonnen uit Nederland (waarvan 2 op mijn afdeilng) Een groot deel van de tijd heb ik ze uitgelegd hoe de diensten hier verlopen en wat ze konden doen. S’ avonds zijn we na de tennisbaan gegaan en hebben we eigenlijk vrij lang getennist. Ik had zelf niet verwacht dat ik tennis zo leuk zou vinden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Renate

-

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 7136

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 08 Juni 2014

Buitenlandse stage

Landen bezocht: