laatste moment in Nederland - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Renate Knapen - WaarBenJij.nu laatste moment in Nederland - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Renate Knapen - WaarBenJij.nu

laatste moment in Nederland

Door: renate Knapen

Blijf op de hoogte en volg Renate

01 Februari 2014 | Nederland, Schiphol

T laatste moment is nu aangebroken, vanochtend nog afscheid genomen van iedereen in nederland en over een paar uur zit ik in suriname. Spannend begint het nu wel te worden. Maar ik heb er vooral nog steeds heel veel zin in!

We zitten nu met z'n drieën te wachten tot het vliegtuig op gaat stijgen. Helaas zitten we niet langs elkaar maarja dan heb ik tenminste nog wel ff rust van anne :p

Het vliegtuig vertrekt elk moment, om vervolgens 9 uur in de lucht te hangen. Zodra ik in suriname ben en wifi gevonden heb stuur ik wel een update over mijn eerste indruk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Renate

-

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 7145

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 08 Juni 2014

Buitenlandse stage

Landen bezocht: