07-02-2014 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Renate Knapen - WaarBenJij.nu 07-02-2014 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Renate Knapen - WaarBenJij.nu

07-02-2014

Blijf op de hoogte en volg Renate

21 Februari 2014 | Suriname, Paramaribo

07-02-2014
Vandaag zijn we ’s ochtends nog even de stad in geweest en zijn we in de middag met Wim naar de Paramaribo Zoo geweest. Hier waren dieren te zien die ook in het wild leven hier zoals verschillende soorten apen, vogels, jaguar, slangen en een krokodil. We hebben denk ik 1.5 uur rondgelopen in de dierentuin. Het was wel leuk om een keer gezien te hebben.

In de avond zijn we nog samen met Wim wat gaan eten en daarna zijn we nog iets gaan drinken bij T' Vat. Ook hebben we nog een keer toegekeken hoe andere mensen dansten.

de volgende ochtend is onze vakantie eigenlijk al voorbij en worden we rond 6.00 uur opgehaald door Sergio. Sergio is de man waarmee we al geregeld mailcontact hebben gehad in Nederland. Hij werkt in het ziekenhuis waar wij stage gaan lopen. Als het goed is beginnen we maandag.
Het is ongeveer 4 uur reizen naar Nieuw Nickerie. We zijn erg benieuwd hoe het daar is en vooral hoe het huisje is waar we de komende maanden gaan verblijven.