20-02-2014 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Renate Knapen - WaarBenJij.nu 20-02-2014 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Renate Knapen - WaarBenJij.nu

20-02-2014

Blijf op de hoogte en volg Renate

21 Februari 2014 | Suriname, Paramaribo

Vandaag heb ik de wondzorg zelf gedaan, ik vond dit zelf heel leuk om te doen. Ik heb zelf soms nog wel moeite met bepaalde dingen. Bijvoorbeeld dat je alles met ‘’steriele gazen’’ afdekt. Maar echt steriel is het niet, want deze gazen zijn van te voren door het personeel zelf gevouwen. Na stage zijn we even in de hangmatten gaan hangen en hierna zijn we weer naar de tennisbaan gegaan.

  • 21 Februari 2014 - 08:11

    Brigitte Snoek:

    Fawaka Misi's
    TJA die gazen in Suriname, ik blijf me verbazen, jullie dus niet alleen.
    Gezellig op de tennisbaan?
    Heb je al andere stagiaires ontmoet daar?
    Enjoyyyyyy
    Tan Bun Brigitte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Renate

-

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 7095

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 08 Juni 2014

Buitenlandse stage

Landen bezocht: